Vi har døgnåpen support.
Tlf: 400 22 000
Last ned skademelding
Personvern:
Har du spørsmål knyttet til personvern/GDPR?
send oss ditt spørsmål på
Generelle spørsmål
Fakturaspørsmål
Spørsmål om biler, utstyr mm.
Spørsmål og innrapportering av skader
Kontoradresse
Hertz BilPool
First Rent a Car Norway AS
Lysaker Torg 35
1326 Lysaker
Postadresse
Hertz BilPool
First Rent a Car Norway AS
Postboks 314
1326 Lysaker
Org. nr: NO 988 588 392 MVA
Klikk på "Bli medlem" og fyll ut dine opplysninger. Ha ditt førerkort tilgjengelig, da du må fylle ut enkelte opplysninger derfra. Du trenger også et bilde av førerkortet som kan lastes opp. Dette kan du f.eks gjøre ved å ta bilde med mobilen og sende til deg selv på mail.
Normalt trenger vi to dager til å behandle søknaden.
Du får tilsendt medlemskort, passord og en personlig pinkode samt informasjon om hvordan du bruker Hertz BilPool når søknaden er godkjent.
Hvis noen i din husholdning er medlem privat kan du koble kontoen sammen. Da får din husholdning en faktura, samtidig som dere deler på den faste månedlige avgiften. Kontoinnehaveren må bekrefte tilkoblingen.
Hvis du kobler kontoen til en husholdning er det hovedkontoen som bestemmer fakturatype og fakturaadresse.
Hovedkontoen må være godkjent, tilleggs kontoen opprettes på samme måte, men i søknadsskjema, legger man inn telefonnummeret til vedkommende man ønsker å knytte seg til. Hovedkontoen får da en email hvor man må godkjenne tilleggs brukeren.
Er du Fast medlem, som betaler månedsavgift, og får billigere leiepriser, har du én måneds oppsigelstid.
Det er ingen oppsigelstid for Pay&Go-medlemmer.
For firmakunder vil oppsigelsestiden variere som følge av firmaavtalen.
Du må ha norsk personnummer for å kunne være medlem av Hertz BilPool.
Man må være 20 år og hatt førekort sammenhengende i minimum et år.
Medlemskapet er personlig og du står personlig ansvarlig for all bruk som knyttes til ditt kort. Alle kjøredata er knyttet til ditt medlemskap i vår database.
Vi kan opprette flere brukere i sammen husstand hvis du ønsker det, ta kontakt.
Hvis personen som er med deg i bilen også er registrert som bruker i Hertz BilPool kan vedkommende også kjøre, så lenge du er med på reisen.
Ja, alltid. Drivstoffkort finner du i terminalen, og PIN-koden mottar du på SMS fem minutter før bookingen din starter. MERK: Bilen må returneres med minimum 50% drivstoff på tanken. Dersom den settes igjen med mindre enn dette, tilkommer et gebyr for utanket bil etter gjeldene prisliste.
Er du privatkunde blir reisen din belastet kredittkortet ditt 5 dager etter at reisen er avsluttet.
Er du bedriftskunde sender vi faktura på bedriftsreiser til firmaet ditt, og privatreiser blir belastet ditt kredittkort.
For privatpersoner blir beløpet automatisk trukket fra ditt kredittkort, 5 dager etter at leien er avsluttet. Bedrifter har 15 eller 30 dager til forfall.
Du finner KID-nummeret nederst til høyre på våre fakturaer.
Vi minner om at du får tilgang til alle dine fakturaer ved å logge deg inn på våre sider.
Fakturaen eller avregningen inneholder din faste månedsavgift dersom du er privatkunde med fast medlemsskap, samt en variabel del med timespris, KM-avgift, bompengepasseringer og bookingsavgift. Fakturaen kan også inneholde et servicegebyr om du for eksempel har booket bil gjennom vår support, eller et forsinkelsesgebyr om du har ikke har levert bilen til riktig tid.
Privatkunder - Logg inn på Mine Sider, og endre adressen under Min profil.
Firmakunder - Avtaleadministrator i firmaet må logge inn på hovedkontoen og endre fakturaadressen der.
Det samme vil skje som i hvilket som helst annet selskap hvor du velger å ikke betale faktura. Du vil motta en purring, med tilhørende purregebyr. Betaler du ikke den, sender vi fakturaen til inkasso, og du kan risikere betalingsanmerkninger.
Nei, vi tilbyr dessverre ikke avtalegiro.
Nei, vi tilbyr desverre ikke e-faktura.
Ved å logge deg inn på Min profil, vil du finne alle detaljer under Mine fakturaer.
Du kan kjøre gjennom på alle AutoPass anlegg, kostnaden blir automatisk belastet på din faktura.
Vi har AutoPass brikke i alle bilene våre.
Vi belaster veiledende pris per passering. Vi belaster alle passeringer og er lovpålagt å ta mva på bompasseringer. Her er et utdrag av begrunnelsen:
I tråd med lov- og regelverket vil fakturering av AutoPASS bli fakturert med merverdiavgift. Begrunnelsen er ”smitteeffekten” i merverdiavgiftsloven § 4-2. Med dette menes at ytelser som isolert sett er avgiftsfrie anses som en omkostning ved oppfyllelse av avtalen mellom kjøper og selger og skal inngå i beregningsgrunnlaget for en avgiftspliktig ytelse.
Man betaler alltid for den tiden bilen er bestilt. Overskrider du bestilt tid påløper forsinket leveringsgebyr og eventuell erstatning for merkostnader for andre berørte brukere.
Ja, alltid. Drivstoffkort finner du i terminalen, og PIN-koden mottar du på SMS fem minutter før bookingen din starter. MERK: Bilen må returneres med minimum 50% drivstoff på tanken. Dersom den settes igjen med mindre enn dette, tilkommer et gebyr for utanket bil etter gjeldene prisliste.
Er du privatkunde blir reisen din belastet kredittkortet ditt 5 dager etter at reisen er avsluttet.
Er du bedriftskunde sender vi faktura på bedriftsreiser til firmaet ditt, og privatreiser blir belastet ditt kredittkort.
For privatpersoner blir beløpet automatisk trukket fra ditt kredittkort, 5 dager etter at leien er avsluttet. Bedrifter har 15 eller 30 dager til forfall.
Du kan kjøre gjennom på alle AutoPass anlegg, kostnaden blir automatisk belastet på din faktura.
Vi har AutoPass brikke i alle bilene våre.
Vi belaster veiledende pris per passering. Vi belaster alle passeringer og er lovpålagt å ta mva på bompasseringer. Her er et utdrag av begrunnelsen:
I tråd med lov- og regelverket vil fakturering av AutoPASS bli fakturert med merverdiavgift. Begrunnelsen er ”smitteeffekten” i merverdiavgiftsloven § 4-2. Med dette menes at ytelser som isolert sett er avgiftsfrie anses som en omkostning ved oppfyllelse av avtalen mellom kjøper og selger og skal inngå i beregningsgrunnlaget for en avgiftspliktig ytelse.
Dette er uvanlig, men antagelig er personen som har bilen før deg forsinket. Kontakt kundesupport, så hjelper vi deg.
Er det ingen Hertz BilPool-parkeringsplass ledig på lokasjonen? Ta kontakt med oss umiddelbart. Bli enig med support om hvor bilen kan parkeres. Det er viktig at vi får en detaljert beskrivelse av hvor bilen står, slik at vi kan flytte den så raskt som mulig.
Får du en parkeringsbot er du selv ansvarlig for å betale denne. Om du ønsker å klage på en bot, betal først boten, og deretter send inn klage. Om du ikke betaler, kommer purringen til oss. Du vil da bli fakturert faktisk kostnad for boten, purregebyret, samt et administrasjonsgebyr fra oss på kr 400.
Stadig flere parkeringsselskaper benytter seg av billettløs parkering. Dette betyr at du ikke lenger trenger en fysisk parkeringsbillett – istedet påbegynnes en digital billett knyttet til bilens registreringsnummer i det du ankommer parkeringsområdet.
Fra 15. Januar 2020 har vi aktivert allsonetillatelser for alle Hertz BilPool biler i Oslo. Denne parkeringstillatelsen gjelder i alle soner med beboerparkeringsordning. Allsonetillatelsene er ment for å lette parkeringsmulighetene for den enkelte brukeren av bildelingsbil og gir kjøretøyet rett til å parkere i alle beboerparkeringssoner uten å betale ordinær parkeringsavgift.
Du kan laste ned skademelding i menyen under Kontakt.
Det er ansvarsbegrensning inkludert i leien som reduserer leietakers økonomiske ansvar ved skade/hærverk/glasskade på kjøretøyet og innbrudd i /tyveri av bil eller deler av denne til kun å omfatte en obligatorisk egenandel. Egenandel ved skade følger HB prislister. Leietaker er fullt ut økonomisk ansvarlig for bl.a. skader inntil angitt egenandel, samt avsavn (inntektsbortfall for bilutleieselskapet), transportutgifter og veihjelp.
Det kan vært lurt å sjekke med din bank om det kan være forsikring gjennom kortet du bruker til å betale for tjenesten. Det finnes også reiseforsikringer som har dette inkludert.
For alle biler er det tegnet lovpliktig ansvarsforsikring. Forsikringen er obligatorisk iht. bilansvarsloven av 3. februar 1961 (BAL), og er inkludert i samtlige Hertz produkter i Norge. Forsikringen dekker i henhold til det erstatningsansvar som er definert i bilansvarsloven, herunder skade på tredjemanns person, eiendom eller eiendeler. For skade på eiendeler er forsikringen utvidet til å dekke skade inntil NOK 2 mill. ut over bilansvarslovens bestemmelser.
Fem minutter før bookingen din starter, får du SMS med registreringsnummer på bilen, samt info om hvilken lokasjon du skal hente bilen på. Hold ditt Hertz BilPool-medlemskort mot kortsleseren i frontruten på bilen. Dørene vil nå låses opp, gå inn i bilen og ta ut terminalen fra hanskerommet, tast din PIN-kode, ta nøkkelen og start motoren.
Du kan også velge å åpne bilen via vår app, eller ved å besvare SMSen du mottar før bestillingen starter.
Drivstoff er alltid inkludert i prisen. Du skal alltid fylle drivstoff hvis det mindre en halv tank ved retur. Bruk drivstoffkortet som ligger i terminalen. Koden til kortet mottar du på SMS fem minutter før bestillingen starter. Du ser på drivstoffkortet hvor det kan benyttes. Det påløper et gebyr hvis bilen er levert med mindre en halv tank.
For å ikke bli belastet for skader du ikke har skyld i, skal du alltid skadesjekke bilen innen avreise. Gå en runde rundt bilen, og sjekk bilen mot tilhørende skadelogg. Finner du en skade vi ikke har registrert, ring support på telefon innen avreise. Da vet vi at skaden er kommet ved tidligere leie, og den er ikke ditt ansvar.
Nei, du kan når som helst begynne å bruke bilen innen din bestilte tid, men du betaler alltid for den tid bilen er bestilt.
Det er viktig at du sjekker bilen for skader før du kjører fra bilpool stasjonen. Det ligger en skadelogg i alle bilene der skader på bilen er notert. Ta en runde og sammenling loggen mot bilens skader. Skulle du finne noen avvik rapporterer du dette inn på telefon før du tar bilen i bruk.
Ta en siste sjekk når du leverer bilen. Sett fra deg bilen slik du fikk den. Fyll opp drivstoff, og ta en siste runde rundt bilen før du leverer den. Ta gjerne bilder av bilen for å dokumentere bilens tilstand ved innlevering.
Det ligger ut-/innkjøringskort i alle bilene som er parkert i p-hus. Kortet finner du i den gule informasjonsmappen som ligger i setet. Det er viktig at du bruker parkeringskortet ved både ut og inn kjøring.
Ja. Du kan hente ut bil hvor du måtte ønske, men bilen må alltid leveres på samme sted som du hentet den.
Tanken må være minst halvfull ved levering av bilen. Er det under halv tank, må du fylle ved hjelp av drivstoffkortet i bilen. Det påløper et gebyr hvis bilen er levert med mindre en halv tank.
Det er viktig at du sjekker bilen for skader før du kjører fra bilpool stasjonen. Det ligger en skadelogg i alle bilene der skader på bilen er notert. Ta en runde og sammenling loggen mot bilens skader. Skulle du finne noen avvik rapporterer du dette inn på telefon før du tar bilen i bruk.
Ta en siste sjekk når du leverer bilen. Sett fra deg bilen slik du fikk den. Fyll opp drivstoff, og ta en siste runde rundt bilen før du leverer den. Ta gjerne bilder av bilen for å dokumentere bilens tilstand ved innlevering.
Samme som når du henter bil. Putt nøkkelen inn i terminalen og legg terminalen inn i hanskerommet. Legg ditt medlemskort på bilens frontrute og sjekk at bilen er låst. Rydd alltid bilen etter deg slik at du leverer fra deg bilen, på samme måte som du ønsker å finne den. Ren og ryddig! Husk å få med deg alle verdisakene dine, bilen låser seg automatisk 1 minutt etter at du har satt nøkkelen tilbake i terminalen.
Blir du forsinket må du kontakte oss på telefon. Da har vi mulighet til å varsle nestemann, eller i tilfeller der det ikke er noen annen som skal ha bilen etter deg, å forlenge bestillingen din.
Meld alltid i fra hvis du blir forsinket, gebyr påløper etter gjeldene priser, pluss eventuell erstatning for merkostnader for andre berørte brukere
Alle firmaer som vil leie bil gjennom Hertz BilPool trenger en firmaavtale. Kontakt oss for dette.
Klikk på "Bli medlem" i hovedmenyen.
Det er ikke tillatt å øvelseskjøre med våre biler.
Om vi, eller personen som har booket bilen etter deg, finner eiendeler tilhørende deg, tar vi kontakt umiddelbart. Om du har mistet noe i bilen, ta kontakt med oss, så vil vi forsøke å finne det.
Bompenger i utlandet er ikke inkludert i prisen. Vi anbefaler å betale direkte i bompengestasjonene.
Du kan kjøre gjennom på alle AutoPass anlegg, kostnaden blir automatisk belastet på din faktura.
Vi har AutoPass brikke i alle bilene våre.
Vi belaster veiledende pris per passering. Vi belaster alle passeringer og er lovpålagt å ta mva på bompasseringer. Her er et utdrag av begrunnelsen:
I tråd med lov- og regelverket vil fakturering av AutoPASS bli fakturert med merverdiavgift. Begrunnelsen er ”smitteeffekten” i merverdiavgiftsloven § 4-2. Med dette menes at ytelser som isolert sett er avgiftsfrie anses som en omkostning ved oppfyllelse av avtalen mellom kjøper og selger og skal inngå i beregningsgrunnlaget for en avgiftspliktig ytelse.
Ja, forutsatt at bilen er ledig, vil du alltid kunne forlenge din bestilling. Dette gjør du via vår app eller ved å logge deg inn på vår hjemmeside. Gjør alltid dette før din ordinære bestilling er ferdig.
Er bilen bestilt etter deg, kan du ta kontakt med supporttelefonen for å se om vi kan hjelpe deg.
Dette gjøres på via vår app eller på våre hjemmesider.
Logg inn og klikk "Bestillinger" her finner du fullstendig oversikt over dine fullførte og kommende bestillinger. Har du ikke tilgang til internett kan du også ringe oss for å endre eller avbestille.
På bestillinger kortere enn 2 døgn kan du kostnadsfritt avbestille inntil fem minutter før bookingen starter.
Bestillinger lenger en to døgn er gratis hvis du avbestiller like lang tid i forveien som bestillingen er lang.
Utenom dette er det 5kr pr time på bestillingen.
Ref medlemsbetingelser punkt 8 b. er det ikke lov å ta Hertz BilPool biler ut av landet uten samtykke.
Send oss derfor en mail hvis du ønsker å kjøre utenfor Norge.
Man betaler alltid for den tiden bilen er bestilt. Overskrider du bestilt tid påløper forsinket leveringsgebyr og eventuell erstatning for merkostnader for andre berørte brukere.
Kontakt support, så hjelper vi deg. Ha ditt brukernavn klart så vi lett kan finne din bestilling.
Det kan være forårsaket av dårlig dekning, eller at teleoperatøren har et problem. Sjekk at din booking ligger i systemet. Dette kan du gjøre via hjemmesiden, appen eller sjekke bekreftelsesmailen vi sendte deg etter din booking. Om det står flere like biler på parkeringsplassen, ta kontakt med support for å sjekke hvilken du har leid. Lås deretter opp bilen med ditt Hertz Bilpool-medlemskort.
Taster du feil PIN-kode i terminalen tre ganger vil bookingen låse seg, og du må ta kontakt med support for å åpne bookingen igjen.
Ja, men det krever et ekstra ansvar. Det er tillatt å ha med hund og katt i bilen, men de skal transporteres i reisebur og eventuelle dyrehår skal av hensyn til allergikere fjernes fullstendig etter bruk av bilen. Skulle du komme til en bil fylt av dyrehår, vennligst ta kontakt med oss. Forrige kunde vil da måtte betale for rens av bilen. Gjentatte overskridelser kan medføre til inndragelse av medlemskapet.
Nei, det er ikke tillatt å røyke i bilene.
Det er forventet at du leverer tilbake bilen i den tilstanden du selv ønsker å finne den. Alt søppel skal ryddes ut av bilene. Vi vasker og sjekker alle bilene for skader ca. en gang i uken. Ta hensyn til neste bruker!
Vi kan skaffe en god del ekstra utstyr til bilene ved forespørsel. Gi oss beskjed i god tid før leien så løser vi ditt behov mot et lite tillegg i prisen.
Bestilling av ekstrautstyr må skje per email innen minimum 3 virkedager før leiestart. Begrenset tilgjengelighet.
Vi tar oss av service og vedlikehold av bilene. Vi etterfyller spylervæske og sjekker oljen jevnlig på alle bilene. Skulle det være noen ikke fungerer ta kontakt med oss.
Bilene du kan velge mellom i Hertz BilPool, skal være biler som er blant de mest miljøbesparende bilene på markedet. Vi ønsker å tilby biler som dekker våre kunder sitt transport behov, samtidig som de i minst mulig grad påvirker miljø og klima.
I vår flåte finner du både EL biler, hybrid biler og lavutslipps diesel biler. Som medlem får du også rabatter hvis du trenger å leie andre typer biler gjennom Hertz Bilutleie.
Vår flåte har til en hver tid snitt alder på maksimalt 2 år. Du kjører alltid rundt i driftsikre nye biler, med de beste sikkerhets og utslipps teknologier som finnes på markedet. Alle våre biler har minimum 4 stjerner i Euro NCAP sikkerhetstester.
Noen kommuner har gratis parkering på kommunale p-plasser. Fra 01.03.20 er det innført betaling for elbiler i Oslo.
Noen steder er det gratis passering i bomstasjoner og fritak for rushtidsavgift. Fra 01.06.20 betaler elbiler for passering i Oslo og omegn.
Det er flere steder tillatt å kjøre i kollektivfeltetm, det kan være begrensinger på tidsrom og/eller antall passasjerer.
- Husk å sett bilen i ECO modus, dette gjør du ved å dytte girspaken to ganger i Drive.
- Slipp gasspedalen i nedoverbakker, bilen har regenerative bremser, som gir økt distanse.
- Planlegg kjøringen din, orienter deg om hvor det finnes hurtigladere.
- Last ned lade nå appen eller se www.ladestasjoner.no
- Være varsom på gasspedalen, og kjør jevnt.
- Ta alltid med deg ladekabelen!
For å ikke bli belastet for skader du ikke har skyld i, skal du alltid skadesjekke bilen innen avreise. Gå en runde rundt bilen, og sjekk bilen mot tilhørende skadelogg. Finner du en skade vi ikke har registrert, ring support på telefon innen avreise. Da vet vi at skaden er kommet ved tidligere leie, og den er ikke ditt ansvar.
Du kan laste ned skademelding i menyen under Kontakt.
Det er viktig at du sjekker bilen for skader før du kjører fra bilpool stasjonen. Det ligger en skadelogg i alle bilene der skader på bilen er notert. Ta en runde og sammenling loggen mot bilens skader. Skulle du finne noen avvik rapporterer du dette inn på telefon før du tar bilen i bruk.
Ta en siste sjekk når du leverer bilen. Sett fra deg bilen slik du fikk den. Fyll opp drivstoff, og ta en siste runde rundt bilen før du leverer den. Ta gjerne bilder av bilen for å dokumentere bilens tilstand ved innlevering.
Skader som oppstår eller oppdages må alltid rapporteres inn til oss. Ring vårt kundesenter som vil hjelpe deg. Ta bilder av skaden og av eventuell motpart, og send bildene til oss. Fyll alltid ut skademelding og send inn til oss. Som medlem er du er fullt ut økonomisk ansvarlig for bl.a. skader inntil angitt egenandel, samt avsavn (inntektsbortfall for bilutleieselskapet), transportutgifter og veihjelp. Egenandelen din er oppgitt i prislisten som du finner her
Hvis skaden er motpart sin skyld er du ikke økonomisk ansvarlig.
Vi har en egen skadeavdeling - Hertz Damage Control, som håndterer alle skadesaker. De som jobber ved denne avdelingen kjenner bilutleie og bilpool ordningen godt. De er godt opplært til å undersøke og innhente korrekt informasjon fra nødvendige parter. Skader kan enten oppdages av kunden selv, av neste kunde eller av Hertz personell som klargjør bilene. Etter en innrapportering av skade, går Hertz Damage Control inn å sjekker hvem som er ansvarlig, i forhold til innrapportering og medlemsbetingelsene våre.
Hertz Damage Control sender så ut et skadebrev, med informasjon om hva slags skade det er, vi legger ved bilder og nødvendig informasjon. Som mottaker av brevet har du 7 dager på å gi oss et svar, får vi ikke svar, vil skaden bli fakturert. Svaret vi ønsker fra deg som kunde er en beskrivelse av hva som skjedde da skaden oppstod for å sikre oss at det ikke var motpart inkludert og høre om du har tilleggskommentarer til dette.
Vi definerer følgende som skader:
Riper som går gjennom lakken og kan kjennes med en fingernegl, synlige bulker og avvik i leiebilens profil samt interiørskader og tekniske mangler regnes som skader.
Steinsprut/sprekk i frontrute, lykteglass, speilglass og refleks er kategorisert som teknisk mangel.
Interiørskader regnes som uvørent bruk og dekkes ikke av din egenandel. Ved interiørskader blir hele reparasjonsbeløpet belastet brukeren.
Røyking i bilen er ikke tillat med tanke på allergikere. Rens av interiør og fjerning av røykelukt dekkes ikke av forsikringer og blir belastet bruker.
Frakting av dyr i bilene skal gjøres i egnet bur med tanke på allergikere. Rens av dyrepels/annet vil bli belastet bruker.
Ja, alltid. Drivstoffkort finner du i terminalen, og PIN-koden mottar du på SMS fem minutter før bookingen din starter. MERK: Bilen må returneres med minimum 50% drivstoff på tanken. Dersom den settes igjen med mindre enn dette, tilkommer et gebyr for utanket bil etter gjeldene prisliste.
Er du privatkunde blir reisen din belastet kredittkortet ditt 5 dager etter at reisen er avsluttet.
Er du bedriftskunde sender vi faktura på bedriftsreiser til firmaet ditt, og privatreiser blir belastet ditt kredittkort.
For privatpersoner blir beløpet automatisk trukket fra ditt kredittkort, 5 dager etter at leien er avsluttet. Bedrifter har 15 eller 30 dager til forfall.
Fakturaen eller avregningen inneholder din faste månedsavgift dersom du er privatkunde med fast medlemsskap, samt en variabel del med timespris, KM-avgift, bompengepasseringer og bookingsavgift. Fakturaen kan også inneholde et servicegebyr om du for eksempel har booket bil gjennom vår support, eller et forsinkelsesgebyr om du har ikke har levert bilen til riktig tid.
Privatkunder - Logg inn på Mine Sider, og endre adressen under Min profil.
Firmakunder - Avtaleadministrator i firmaet må logge inn på hovedkontoen og endre fakturaadressen der.
Ved å logge deg inn på Min profil, vil du finne alle detaljer under Mine fakturaer.
Man betaler alltid for den tiden bilen er bestilt. Overskrider du bestilt tid påløper forsinket leveringsgebyr og eventuell erstatning for merkostnader for andre berørte brukere.
Ja, alle privatreiser belastes et kredittkort
Vår kredittkortløsning gjelder for VISA, MasterCard, Diners og American Express
Kredittkortet ditt blir belastet fem dager etter at reisen er avsluttet. Dette gjør vi for å få med alle bompasseringene som kan komme med.
Ja, det blir tilsendt en kvittering for alle belastninger på kredittkortet til din mailadresse. Kvitteringene er også tilgjengelig inne på "min profil" når du har logget inn.
Du kan alltid oppdatere, endre og bytte kort inne på "min profil" når du har logget inn.